//
estás a ler...
., Cambados

Altercado en dependencias municipais?


Unha moción do grupo nacionalista (podes lela íntegra) do Concello pon de manifesto que no mes de Febreiro tivo lugar no Concello de Cambados un “grave suceso” que puido ter desembocado incluso en denuncia perante o Xulgado. Este hipotético altercado tería ocorrido entre a Secretaria en funcións do Concello e a funcionaria de obras e servizos.

A moción que rexistrou o voceiro do BNG, Víctor Caamaño, pregunta ao goberno local se ten coñecemento dos feitos, se existen testemuñas do acontecido, se o Concello se presentará no Xulgado en caso de existir esa denuncia, se se abriu algún expediente disciplinario, se houbo lesións como consecuencia do incidente e cales son as medidas que pensa tomar o Concello para que estes feitos non se repitan.

About these ads

Conversa

3 thoughts on “Altercado en dependencias municipais?

  1. Señoras e señores do BNG, penso que deberian de buscar algo que facer, xa que se aburren tanto e andan aireando discusions municipais. Que digo eu que si chegaron a enterarse sera porque teñen algun infiltrado no xulgados. o señor Chon non traballa nos xulgados de Cambados?
    En resumen buscade algo mellor que facer. aprendede das xuventudes socialistas. e facede algo de probeito.
    Unha idea; podedes facer unha festa en roupa interior en algun pub de Cambados. Eso si, a ver que paga por ver o Chonito en roupa interior.

    Posted by Laura | 12/03/2012, 12:11 am
    • Laura o Concello de Cambados é o secretismo, e hai que rematar con iso …. e por algún lado hai que principiar; o acontecido é unha mostra do que temos como Sede Consistorial, unha desfeita, e non digamos que non cumpran a Lei, saltándose a LRBRL, o ROFREJL, e o procedemento administrativo …. coma non vai haber denuncias e peleas, onde non existe a civilización nen o Estado de Dereito é a selva, Chon escenifica o REAL, TANXIBLE, que calquera pode comprobar…. podía falar do que murmuran as xentes do PP cando pasan o teu carón … qué boeno, falan de educación, SEGURO: “Tabuyo quere arruinar Cambados”, a todo color, en letras grandes e en plena campaña eleitoral …. esa é a imaxe do PP, a falta de educación e nulo sentido do ridículo. Se Chon fai un strip tease que o faga no Concello: eu me apunto, un pub é máis serio que o Concello de Cambados.
      Saúdos.-

      Posted by oscarman | 16/03/2012, 2:07 pm
  2. Decálogo para la transparencia en la actuación de la Administración: que no “moleste” a nadie, pero esto no sólo es para que tome nota el Concello de Cambados, es extrapolable a todas las Administraciones, no lo firmo yo, sino cincuenta y cuatro organizaciones que forman la coalición Pro Acceso … vamos a ver, con una LEY que hubiera permitido el acceso a todos los contratos firmados por la Generalitat de Valencia o por el Gobierno de Baleares, con una LEY DE TRANSPARENCIA QUE HUBIERA OBLIGADO A LA ADMINISTRACIÓN ANDALUZA A EXPLICAR DETALLADAMENTE LOS GASTOS Y FINANCIACIÓN DE LOS ERE, si todas las Administraciones públicas españolas hubieran estado obligadas a colgar de sus páginas Web las recalificaciones de terrenos y otro tipo de contratos esenciales, se hubiera podido luchar mucho mejor contra la corrupción que infecta nuestra sociedad, a todos los niveles, desde hace años. Socialistas y Populares, Gobierno tras Gobierno, no dan explicaciones razonables … El resultado de ese gusto por el SECRETISMO ha sido impedir que los ciudadanos (no sólo los ciudadanos, sino su representación en la oposición de las Corporaciones Locales, p.e) cuenten con las mejores herramientas, internacionalmente reconocidas y contrastadas, en la lucha contra la eventual VENALIDAD de los políticos o la corrupción y corruptela de las Administraciones. NO ES CASUALIDAD que los países a los que la ley OBLIGA a las administraciones a trabajar con mayores niveles de transparencia sean precisamente los países con menores índices de corrupción y MAYOR SATISFACCIÓN CIUDADANA:

    1. EL DERECHO DE ACCESO a la información es un derecho de toda persona; 2. EL DERECHO SE APLICA a todas las entidades públicas, a todos los poderes del Estado y a todas aquellas entidades privadas que realicen funciones públicas (también el acceso a la documentación solicitada por los Grupos Políticos en el plazo y forma establecida, en su labor – democrática y necesaria – de Oposición). 3. ESTE DERECHO abarca toda la información elaborada, recibida o en posesión de las entidades públicas -EXPEDIENTES- sin importar como esté almacenada; 4. REALIZAR SOLICITUDES debe ser SENCILLO, RÁPIDO Y GRATUÍTO; 5. LOS FUNCIONARIOS tiene la obligación de ayudar a los solicitantes, y a los principales grupos políticos, vuelvo a repetir, en su labor de control y seguimiento de la labor del Gobierno en que se ha encomendado por los ciudadanos democráticamente la responsabilidad de gobernar …); 6. PRINCIPIO DE PUBLICIDAD de la información. EL SECRETO Y LA DENEGACIÓN DE LA INFORMACIÓN ES LA EXCEPCIÓN; 7. LAS DENEGACIONES DEBEN SER LIMITADAS Y MOTIVADAS, por qué se entrega la documentación solicitada mal y tarde ….; 8. TODA PERSONA TIENE EL DERECHO a recurrir las denegaciones de acceso o la no contestación de sus solicitudes …; 9. LAS ENTIDADES PÚBLICAS, a iniciativa propia, deben poner a disposición del público la información básica y esencial sin que sea necesario realizar una solicitud, así no se tildaría a la Oposición en Cambados, de estar “dando la vara” y “molestando”; 10. EL DERECHO DE ACCESO A LA INFORMACIÓN DEBE SER GARANTIZADO POR UN ÓRGANO INDEPENDIENTE, SI FUERA NECESARIO.

    Posted by oscarman | 20/03/2012, 1:35 pm

Deixar unha resposta (o comerntario deberá ser aprobado polo administrador antes de ser visible)

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

Febreiro 2012
L M Me X V S D
« Xan   Mar »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Arquivo

RSS Galicia Confidencial

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

RSS Dioivo

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
wordpress counter

Escribe o teu enderezo de correo electrónico para seguir este blogue e recibir notificación dos novos artigos.

Seguir este blog

Recibe aviso de cada artigo novo no teu correo electrónico.

%d bloggers like this: