A proposta de UGCH consiste en que tanto a súa peña como Chejar e Encher teñan un papel especial na inauguración desta edición da Festa. E é que Unha Grande Chea atópase no seu 25 aniversario e Chejar e Encher, con que están irmandados desde unha cea no 2008, cumpre 20 anos de idade.
O presidente de UGCH, Xaquín CHarlín (Chon), solicítalle ao alcalde a través da páxina web oficial que ambas deberían estar convidadas oficialmente á inauguración e ao corte de cintas.
Toda iniciativa que contribúa, coma esta, a facer do Albariño un evento máis cercano ao cidadán e menos ao Partido Popular, merece o apoio de todos e todas.
cambados me parece un lugar muy bonito pero la gran iseguridad que se repira en sus calles hacen que yo que la he visitado varias veces no la recomiende a ninguno de mis amigos este año sin ir mas lejos alguien a quien yo le hable de este lugar sufriera un robo en plena calle y delante de algunos ciudadanos del lugar que no hicieron nada para evitarlo.Es una pena porque asi el turismo no sera nunca bien venido y ellos se lo pierden el turismo es riqueza y se lo dice una persona que conoce el tema ya que en mi tierra se mima y se cuida sobre manera ya que tambien se vive de el.