//
estás a ler...
., Cambados

O alcalde visita unha obra a pesares de estar prohibido pola Lei Electoral


O alcalde de Cambados, Luís Aragunde, visitou hoxe co delegado da Xunta en Pontevedra as obras realizadas nas rúas Beleco e Illa de Arousa. Non se trataba dunha visita “técnica” senón propagandística, só así se explica que acudiran medios como Canal Rías Baixas. O alcalde fixo declaracións aos xornalistas recalcando a inversión económica e as vantaxes das melloras introducidas.
A Lei Electoral prohibe, desde a convocatoria de eleccións, a inauguración a obras públicas e a visita ás mesmas por parte das autoridades.

Captura do vídeo de Canal Rías Baixas

Aragunde foi reprendido pola Xunta Electoral de Zona (XEZ) até dúas veces no pasado ano por casos semellantes (casualmente un deles tamén en Beleco), lembrando a XEZ que as visitas dos representantes do PP constituían  unha “actividad financiada por un poder público y que contiene alusiones a los logros obtenidos por el mismo”, algo expresamente prohibido desde a convocatoria duns comicios até o día das eleccións. Daquela, Aragunde non só non amosara arrepentimento, senón que deixara entrever que incumpriría máis veces a norma, xa que “non vou marchar 15 días de vacacións”, dixera o rexedor. Hai que lembrarlle ao alcalde que pode seguir realizando cantas visitas queira ás obras, sempre que non convoque aos medios ou celebre alí actos públicos, xa que estaría empregando accións pagadas cos cartos de todos para o seu beneficio electoral.  É hora de que a Xunta Electoral sancione a Aragunde unha vez verificado o caso (queda por agardar que unha forza da oposición denuncie estes feitos), xa que non é de recibo que os cargos públicos se dediquen a incumprir a Lei impunemente, tan só con “reprimendas” que non surten efecto.

Conversa

3 thoughts on “O alcalde visita unha obra a pesares de estar prohibido pola Lei Electoral

  1. ¿De que vos extrañades? Un tipo que se pasa a lei por onde lle da a gana no tema do Pinal da Maza ¿creedes que lle importa algo a lei electoral? Menudo democrata!!!!

    Posted by ricardo | 24/09/2012, 10:59 pm
    • Non me estrana en absoluto: segue os ditados de seu mestre “sen sei” (Tourís). O pequeno saltamontes (Aragunde) segue as súas ensinanzas … Aínda que David Carradine en Kung Fú era “un coa natureza” Ricardo… e as árbores do Pinal de Maza xa non están, e a Louzán asemade lla sudan os cans … qué xente, por Deus….

      Posted by oscarman | 25/09/2012, 2:27 pm
      • O que reflicte a lei, que está de adorno para algúns:

        SECCIÓN 4
        Disposiciones generales sobre la campaña electoral

        Artículo 50

        1. Los poderes públicos que en virtud de su competencia legal hayan convocado un proceso electoral pueden realizar durante el período electoral una campaña de carácter institucional destinada a informar a los ciudadanos sobre la fecha de la votación, el procedimiento para votar y los requisitos y trámite del voto por correo, sin influir, en ningún caso, en la orientación del voto de los electores. Esta publicidad institucional se realizará en espacios gratuitos de los medios de comunicación social de titularidad pública del ámbito territorial correspondiente al proceso electoral de que se trate, suficientes para alcanzar los objetivos de esta campaña.
        Número 1 del artículo 50 redactado por L.O. 13/1994, 30 marzo por la que se modifica la Ley Orgánica 5/1985, 19 junio, del Régimen Electoral General («B.O.E.» 31 marzo).

        2. Desde la convocatoria de las elecciones y hasta la celebración de las mismas queda prohibido cualquier acto organizado o financiado, directa o indirectamente, por los poderes públicos que contenga alusiones a las realizaciones o a los logros obtenidos, o que utilice imágenes o expresiones coincidentes o similares a las utilizadas en sus propias campañas por alguna de las entidades políticas concurrentes a las elecciones.
        Número 2 del artículo 50 introducido, en su actual redacción, por el apartado diecinueve del artículo único de la L.O. 2/2011, de 28 de enero, por la que se modifica la L.O. 5/1985, de 19 de junio, del Régimen Electoral General («B.O.E.» 29 enero).Vigencia: 30 enero 2011

        3. Asimismo, durante el mismo período queda prohibido realizar cualquier acto de inauguración de obras o servicios públicos o proyectos de éstos, cualquiera que sea la denominación utilizada, sin perjuicio de que dichas obras o servicios puedan entrar en funcionamiento en dicho periodo.
        Número 3 del artículo 50 introducido, en su actual redacción, por el apartado diecinueve del artículo único de la L.O. 2/2011, de 28 de enero, por la que se modifica la L.O. 5/1985, de 19 de junio, del Régimen Electoral General («B.O.E.» 29 enero).Vigencia: 30 enero 2011

        4. Se entiende por campaña electoral, a efectos de esta Ley, el conjunto de actividades lícitas llevadas a cabo por los candidatos, partidos, federaciones, coaliciones o agrupaciones en orden a la captación de sufragios.
        Número 4 del artículo 50 renumerado e introducido por el apartado diecinueve del artículo único de la L.O. 2/2011, de 28 de enero, por la que se modifica la L.O. 5/1985, de 19 de junio, del Régimen Electoral General («B.O.E.» 29 enero). Su contenido literal se corresponde con el del anterior número 2 del mismo artículo.Vigencia: 30 enero 2011

        5. Salvo lo dispuesto en el apartado 1 de este artículo, ninguna persona jurídica distinta de las mencionadas en el apartado anterior podrá realizar campaña electoral a partir de la fecha de la convocatoria de las elecciones, sin perjuicio de lo establecido en el artículo 20 de la Constitución.
        Número 5 del artículo 50 renumerado e introducido por el apartado diecinueve del artículo único de la L.O. 2/2011, de 28 de enero, por la que se modifica la L.O. 5/1985, de 19 de junio, del Régimen Electoral General («B.O.E.» 29 enero). Su contenido literal se corresponde con el del anterior número 3 del mismo artículo.Vigencia: 30 enero 2011
        Véase Instrucción 2/2011, 24 marzo, de la Junta Electoral Central, sobre interpretación del artículo 50 de la Ley Orgánica del Régimen Electoral General, en relación al objeto y los límites de las campañas institucionales y de los actos de inauguración realizados por los poderes públicos en periodo electoral («B.O.E.» 28 marzo).

        Posted by oscarman | 25/09/2012, 6:13 pm

Deixar unha resposta (o comerntario deberá ser aprobado polo administrador antes de ser visible)

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

Setembro 2012
L M M X V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Arquivo

wordpress counter

Escribe o teu enderezo de correo electrónico para seguir este blogue e recibir notificación dos novos artigos.

Segue CTK en Facebook

%d bloggers like this: